آخرین اخبار

اختلافات ملکی دلیل حادثه تلخ شب گذشته دشت‌روم بویراحمد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تلخ شب گذشته دهستان دشت‌روم بویراحمد گفت: فردی در یکی از روستاهای دهستان دشت روم یاسوج به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این قتل‌ها شده است.

اشتراک گذاری
29 مهر 1402
کد مطلب : 8727

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به حادثه تلخ شب گذشته دهستان دشت‌روم بویراحمد گفت: فردی با هویت معلوم در یکی از روستاهای دهستان دشت روم یاسوج به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این قتل‌ها شده است.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این فرد در ساعت ۲۲ شب گذشته به دلیل اختلافات ملکی با خانواده پدری خود، با استفاده از اسلحه کلت کمری و سلاح شکاری، اقدام به قتل دو نفر از برادران خود و همسر برادر و دو فرزند دختر برادر خود نموده و از محل متواری می‌شود.

 ملک حسینی گفت: به محض اطلاع از این حادثه بازپرس و معاون دادستان در محل حاضر و دستورات قضایی لازم صادر ‌شد.

این مقام قضایی ابراز کرد: با اقدامات پلیس محل اختفای قاتل شناسایی و نامبرد خود را تحویل نیروی انتظامی داد و اکنون در بازداشت است.

 دادستان مرکز استان در پایان بیان داشت: تحقیقات جهت کشف زوایای این حادثه و انگیزه قاتل از علت وقوع قتل، ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =